ეს არის განათლებისადმი ზოგადი მიდგომა,რომელსაც ახასიათებს სამი ძირითადი ასპექტი:
1.სწავლა ეყრდნობა ღიად დასმულ პრობლემურ შეკითხვებს;
2.მოსწავლეები მუშაობენ მცირე ჯგუფებში;
3.მასწავლებელი არის ”ფასილიტატორის” როლში, რის შედეგადაც მოსწავლე იღებს მეტ პიროვნულ პასუხისმგებლობას საკუთარ სწავლაზე და ხდება აქტიური შემმეცნებელი.
პრობლემის გადაჭრა ხდება ეტაპობრივად.ეტაპების თანმიმდევრობას განაპირობებს თავად პრობლემის ტიპი და პრობლემის გადამჭრელი მოსწავლის თავისებურებები.
პრობლემის გადაჭრის მთლიანი ციკლი შემდეგნაირად შეგვიძლია წარმოვიდგინოთ:
1. პრობლემის მოძებნა და განსაზღვრა
2. პრობლემის ჩამოყალიბება და წარმოდგენა
3. პრობლემის შესახებ ინფორმაციისა და რესურსების ორგანიზება და ცოდნის მობილიზება
4. შესაძლო ალტერნატივების ან გადაჭრის გზების მოძიება
5. პრობლემის გადაჭრის სტრატეგიების შერჩევა
6. შერჩეული სტრატეგიის განხორციელება და პროგრესზე დაკვირვება
7. შედეგების შემოწმება და შეფასება
ჟურნალი "მასწავლებელი".
Комментариев нет:
Отправить комментарий